dijous, 5 de març del 2009

CARNAVAL - CIDADE DO SAMBA

Fala meu irmão! Beleza?

Què tal tot per Girona? Jo encara recuperant-me del carnaval. Ha estat, per dir-ho d' alguna manera, INTENS! He tocat, he ballat, he defilat, i per suposat he curtit el carnaval al 100%...

Bé, principalment per la falta de temps, he tingut el blog una mica abandonat... però faré l' esforç de fer un petit resum del que ha donat de sí el carnaval en forma de "reportatge"...

Per començar, us mostraré les entranyes del carnaval, o d' una part important del carnaval carioca : la CIDADE DO SAMBA. Aquestes fotos han estat sense veure la llum fins ara per un motiu, mostren alguns dels carros alegòrics de les escoles a mig contruir, i el contraespionatge es bèstia. Però ara que ha passat el carnaval ja les puc ensenyar...

Així doncs, una setmana abans del carnaval vaig anar amb la Camila a veure com es contrueixen els carros i fantasies de les 11 escoles del grup especial. La veritat es que és espectacular el pollu que tenen montat! Carros immensos, tonelades de "porex-pan", fibra de vidre, guix, pintura, ferros a mansalva, i tota mena de plàstics i altres materials... És brutal com tot això acaba donant forma a uns carros que fan posar la pell de gallina!!!

Abans de tot, informacions del carnaval... Aquest any ha guanyat SALGUEIRO merescudament, i la meva escola ( IMPERIO SERRANO ) ha tornat al grup d' accés ( a segona ). No diré tot el que penso, però per resumir es podria dir que tot i l'esforç i il·lussió que hi posen tots els integrants de les comunitats i barris, això és unu timu, perquè està absolutament comprat, i les escoles humils com la meva ho tenen força complicat... Però l' any que vé tornarem a pujar!

Bé, doncs aquí van algunes fotos :

Això correspon al barracão de Salgueiro... Cateu el nivelón dels carros, són immensos i molt wapus!


Això és el magatzem de Portela ( que per cert, va quedar tercera! )...


Aquí podeu veure com de ranci es tot plegat, mireu els carros de la meva escola... Eren brutals! ( encara que s' ha de dir que eren petits per estar al grup especial, jeje ) :


Per acabar, una imatge de l' esquelet d' un dels ninots articulats del frontal del carro "abre-alas" de MOCIDADE... Enooorme!



I aquí em teniu a mi com a bon Imperiano llegint la història de la meva escola...


Ah, i jo i la Camila...


Doncs ara sí, fins la pròxima penyuli.

1 comentari:

Trastu ha dit...

Ese REPORT Ferri! Me'n alegro que hagi anat de perles el Carnaval, llàstima dels "possibles" tongos que comentes (és que és ben bé que a tot arreu passa igual).

Una abraçada forta man!

SISU

pd: a Girona ja comença a fer sol, sembla que el temps prepara la teva tornada perquè no te'ns constipis